Ecco, Asics och Adidas vinnare

Ecco, Asics och Adidas vinnare


Juryns motiveringar:

Årets innovation skor; Ecco Biom
Det kräver både mod och en
stark tro på sin idé att göra tvärtom det en hel bransch har gjort i 20
års tid. Genom att minimera stöd och dämpning har Ecco skapat en ny väg
för löparskor. Ecco Biom är Årets Innovation Skor.

Årets produkt skor; Asics Gel Nimbus
Ett år då träning och
löpning har stått i fokus i Sverige är valet självklart. Med sin höga
kvalitet och funktionsladdade form lämnar den ofta konkurrenterna bakom
sig i spåret. Årets Produkt Skor är Asics Gel Nimbus.

Årets varumärke skor; Adidas
Årets Varumärke Skor hade ett
lysande 2009 inom i princip alla skosegment. De slåss i den absoluta
toppen inom löpning, fotboll och sneakers och har dessutom synts
flitigt i media tack vare sina sponsorsatsningar med AIK, Champions
League och Göteborgsvarvet. Årets Varumärke Skor är Adidas.

> Mer om Gear of the year
> Samtliga vinnare



Lämna kommentar

Fyll i formuläret nedan för att kommentera inlägget. Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta*

*

*

Läs också

Nya Nagino-kollektionen från Asics – designad av kvinnor för kvinnor

Lagom till höstens intåg lanserar Asics sin nya Nagino-kollektion. Den består av träningskläder för löpning...

Läs mer

Asics Gel-Kayano får ny stabilitetsteknologi

Gel-Kayano är Asics premiummodell inom stabilitetssegmentet. Nu lanseras den 30:e versionen, som bland annat har...

Läs mer

Test: Nya Brooks Hyperion MAX

Helt nya Hyperion Max från Brooks landade hos oss på Runner’s World – och chefredaktör...

Läs mer

Fler intressanta artiklar