Vinn nytt löparkit från Newlines kollektion
Newline kombinerar sina 34 års erfarenhet av funktionella sportkläder med mode och ger dig denna våren en glimt av livet på den danska kusten. Färger inspirerade från strandens växtliv, den låga eftermiddagssolen, den blå himmelen och saltvatten. Färgerna återspeglas i både print, prägling och colourblocks. Så du kan se bra ut medan du tränar.
Kolla in hela löparkollektionen på Newlines hemsida
Nu har du chansen att vinna ditt eget löparkit bestående av Iconic Vent Stretch Tee Dam + Imotion 2 Lay Shorts Dam (värde 750 kr) alternativt Imotion Tee Herr + Imotion 2 Lay Shorts Herr (värde 800 kr). Allt du behöver göra är att fylla i formuläret här nedanför och svara på vår fråga. Vi vill ha ditt bidrag senast onsdag 15 april 2015.
Lycka till!
[form code=192]
All ev. vinstskatt betalas av vinnaren.








Antal kommentarer: 13
Elisabet Nääs
Hade gärna vunnit en ny löparoutfit. Nyakläder lyfter träningen o ger lite extra energi 🙂
Hanna
Nice! Hade varit fint med lite nya och fräscha löparkläder innan varvet drar igång 🙂
anne kaill
Kan jag se lika cool ut månne ???
Andreas AF
Skulle passa bra med nya löpar kläder till mitt tionde Stockholm Marathon.
Emma Hägg
Stukade foten på senaste rundan, behöver verkligen muntras upp!
Monica Rönnberg
Jag ska springa vårruset med min 22 åriga dotter, att få uppdatera mina träningskläder skulle vara kul tycker jag men kanske framför allt dottern skulle nog uppskatta att jag bör ut mina gamla trasor 🙂
Annika Lindskog
Ska ge mig extra energi 😅
CAMILLA LÄNDIN
Syrran hjälpte mig att sortera tvätten. Hon listade vad som var mitt: slitna, urtvättade träningskläder!
Jag behöver uppdatera löpargarderoben men har en skral kassa med två växande tonåringar.
Skulle bli överlycklig om jag vann fräscha nya träningskläder.
Sebastian Onali
Har börjat löpträna sen två månader tillbaka och har Trosa Stadslopp som mål. Att få springa det i New Lines nya kollektion skulle vara en riktig höjdpunkt.
Magnus
Hoppas på vinst helt enkelt.
Ann Gustavsson
Skulle vara hur kul som helst att vinna detta set och se bra ut i sommar på löprundan =)
vaeronica
Jag skulle väldigt gärna vilja vinna ett löparkit :O)! Att få något nytt att springa i till sommaren och träningen inför vasastafetten skulle sitta fint :O)!!
Kristina
Åh, vad jag hoppas på tur!! Hade varit så kul att få nya fräscha kläder att springa i nu till våren ☀️.