Vinn nytt löparkit från Newlines kollektion

Vinn nytt löparkit från Newlines kollektion


Newline kombinerar sina 34 års erfarenhet av funktionella sportkläder med mode och ger dig denna våren en glimt av livet på den danska kusten. Färger inspirerade från strandens växtliv, den låga eftermiddagssolen, den blå himmelen och saltvatten. Färgerna återspeglas i både print, prägling och colourblocks. Så du kan se bra ut medan du tränar. 

Kolla in hela löparkollektionen på Newlines hemsida

Nu har du chansen att vinna ditt eget löparkit bestående av Iconic Vent Stretch Tee Dam + Imotion 2 Lay Shorts Dam (värde 750 kr) alternativt Imotion Tee Herr + Imotion 2 Lay Shorts Herr  (värde 800 kr). Allt du behöver göra är att fylla i formuläret här nedanför och svara på vår fråga. Vi vill ha ditt bidrag senast onsdag 15 april 2015.

Lycka till!

[form code=192]

All ev. vinstskatt betalas av vinnaren.


Antal kommentarer: 13


Elisabet Nääs

Hade gärna vunnit en ny löparoutfit. Nyakläder lyfter träningen o ger lite extra energi 🙂


Hanna

Nice! Hade varit fint med lite nya och fräscha löparkläder innan varvet drar igång 🙂


anne kaill

Kan jag se lika cool ut månne ???


Andreas AF

Skulle passa bra med nya löpar kläder till mitt tionde Stockholm Marathon.


Emma Hägg

Stukade foten på senaste rundan, behöver verkligen muntras upp!


Monica Rönnberg

Jag ska springa vårruset med min 22 åriga dotter, att få uppdatera mina träningskläder skulle vara kul tycker jag men kanske framför allt dottern skulle nog uppskatta att jag bör ut mina gamla trasor 🙂


Annika Lindskog

Ska ge mig extra energi 😅


CAMILLA LÄNDIN

Syrran hjälpte mig att sortera tvätten. Hon listade vad som var mitt: slitna, urtvättade träningskläder!
Jag behöver uppdatera löpargarderoben men har en skral kassa med två växande tonåringar.
Skulle bli överlycklig om jag vann fräscha nya träningskläder.


Sebastian Onali

Har börjat löpträna sen två månader tillbaka och har Trosa Stadslopp som mål. Att få springa det i New Lines nya kollektion skulle vara en riktig höjdpunkt.


Magnus

Hoppas på vinst helt enkelt.


Ann Gustavsson

Skulle vara hur kul som helst att vinna detta set och se bra ut i sommar på löprundan =)


vaeronica

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna ett löparkit :O)! Att få något nytt att springa i till sommaren och träningen inför vasastafetten skulle sitta fint :O)!!


Kristina

Åh, vad jag hoppas på tur!! Hade varit så kul att få nya fräscha kläder att springa i nu till våren ☀️.



Lämna kommentar

Fyll i formuläret nedan för att kommentera inlägget. Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta*

*

*

Läs också

Från high-tech till hjärta: tatueringen är löparnas nya favorit! 

Den till synes lilla, men kraftfulla symbolen som prydde många löpares hud på Stockholm Marathon...

Läs mer

Peters Trail – för kärleken till löpningen

Peters Trail är ett lopp med fokus på kärleken till löpning, naturen och livet. Och...

Läs mer

Läge för en film efter långpasset? Här är 5 klassiska löparfilmer du borde se!

Det finns en uppsjö filmer på temat löpning, vissa bättre än andra. Här är fem...

Läs mer

Lista: 29 superbra anledningar till att springa

Så här i slutet av säsongen kan det vara tufft att hitta motivationen att ge...

Läs mer

Fler intressanta artiklar

Skorna och platsen som ska göra det möjligt att spränga 2-timmarsgränsen på maran i vår!

Breaking2 närmar sig - nu släpps allt mer detaljer kring det uppseendeväckande rekordförsöket ifrån Nike.

Läs mer

Här är de bästa löprundorna i New York!

Sofia Hedström bor sedan 12 år tillbaka i New York. Här tipsar hon om bästa löpningen i sin stadsdel Williamsburg.

Läs mer

Ledarkrönika: Att springa fritt - en mänsklig rättighet

Chefredaktör Christer Wernhult om det uppmärksammande ämnet "Sexuella trakasserier mot löpare."

Läs mer