Livet är bättre med löpning

Livet är bättre med löpning


När jag var i tonåren, hade jag inte trott att jag skulle vara här där jag är idag. Jag gick inte en meter utöver det jag tyckte att jag behövde, till och med när mamma bad mig gå ut med soporna så gjordes det med en suck och helst skulle jag få en peng eller godisbit i handen som tack för det otroliga besväret.

Tänk så mycket bättre man mår i kropp och knopp idag jämfört med 10-15 år sedan. Jag blir illamående när jag tänker tillbaka. Vi har bara en kropp och den ska räcka livet ut, kom ihåg det, så ta hand om den!
Läs vidare på Emilia Ströms blogg hos ASICS FrontRunner



Lämna kommentar

Fyll i formuläret nedan för att kommentera inlägget. Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta*

*

*

Läs också

Fler intressanta artiklar

5 kosttips för löpare

Nytt år och nya möjligheter! Kanske vill du utvecklas i din löpning under 2020? För den som satsar på sin...

Läs mer

Träningsövningar från graviditetsvecka 20

Från graviditetsvecka 20 brukar man börja anpassa träningen lite mer än vad man tidigare gjort. Allt beroende på hur tränad...

Läs mer